U lijkt een niet-ondersteunde browser te gebruiken...
Verouderde browsers kunnen uw computer blootstellen aan veiligheidsrisico's. Om de beste ervaring te krijgen met het gebruik van onze site, moet u upgraden naar een nieuwere browser.
<>[:swvar:text:343:]

Mijn ervaring als marketeer

BEKNOPT CV VAN ANNE DIERICKX

02-2020 tot vandaag

Markand

Bestuurder

Met Markand help ik bedrijven en startups om hun diensten en producten beter in de markt te zetten. Door samen een duidelijke marketingstrategie te ontwikkelen, die op haar beurt de basis vormt voor een marketingplan vol doeltreffende marketingprojecten. Zodat hun marketinginspanningen maximaal renderen.

03-2017 tot 10-2019

Paul Hartmann - Benelux

Marketing Manager

Leidinggevende van een team van 12 marketeers, verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van de marketingactiviteiten voor alle productgroepen (surgical, wondzorg, incontinentiezorg, desinfectie en personal health care) en voor alle klantsegmenten (ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuiszorg, apotheken).

05-2016 tot 02-2017

Baxalta / Shire - België

Senior Product Manager Hematology

Verantwoordelijk voor de strategische plannen op korte en middellange termijn en de uitvoering ervan, voor ADVATE stollingsfactor VIII.

01-2016 tot 05-2016

Paul Hartmann - België

Marketing Supervisor Risk & Wound

Verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van de marketingactiviteiten voor de productgroepen surgical en wondzorg.

11-2008 tot 12-2014

Mölnlycke health care - Global

Global Marketing Manager New Products & Channels

Samen met een cross-functioneel team verantwoordelijk voor het uitwerken van het business plan, de marketingstrategie en het portfolioplan voor een nieuwe productcategorie (business development project).

Global Category Director Trays & Drapes

Leidinggevende van het global marketingteam, verantwoordelijk voor het lange-termijn portfolioplan en voor het opstellen en ten uitvoer brengen van het strategisch marketingplan.

Sales Operations Manager Surgical Proceduretrays EMEA

Begeleiden en ondersteunen van de lokale sales- en marketingteams bij de implementatie van de strategie en het marketingplan voor chirurgische proceduretrays.

Global Product Manager Surgical Proceduretrays

Marktonderzoek en positionering van chirurgische proceduretrays, en ontwikkeling en implementatie van de strategie en het marketing-communicatieplan.

02-2001 tot 10-2008

Mölnlycke health care - Benelux

Marketing Manager Surgical

Leidinggevende van een team van 6 marketeers, verantwoordelijk voor het uitwerken en uitvoeren van alle sales- en marketingactiviteiten, en voor het ontwikkelen van programma’s om de efficiëntie in de verkoop van chirurgische proceduretrays te verhogen.

Brand Manager Surgical

Verantwoordelijk voor het beheer van het lokale productassortiment en voor het ontwikkelen en implementeren van de lokale sales- en marketingprogramma’s.

09-1990 tot 06-1991

Postgraduaat sales & marketing management

Met grote onderscheiding afgerond aan het Hoger Instituut voor Postgraduaat Onderwijs (HIPO Liedekerke).

01-1989 tot 01-2001

Becton Dickinson Medical Division - Benelux

Na een eerste periode als sales- en marketingassistente zet ik de stap naar de verkoop als vertegenwoordiger voor Oost- en West-Vlaanderen. Vervolgens ben ik verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de medische divisie, eerst als Product Manager en later als Marketing Manager (met een team van 3 marketeers).

08-1984 tot 12-1988

Philips Professional Systems - België

Administratief assistente van de afdeling Publiciteit & PR: mijn eerste stappen in de marketingwereld.

09-1982 tot 06-1984

Economisch hoger onderwijs

Met onderscheiding afgerond aan de Industriële Hogeschool van het Rijk (IHSR Gent).

Benieuwd naar wat Markand voor jou kan betekenen?

Vraag vrijblijvend een gratis kennismakingsgesprek aan.
Markant marketingadvies. Van strategie tot resultaat.

Leliestraat 10
9500 Geraardsbergen, België
BE 0744.887.051

+32 (0) 475 42 05 95
info@markand.be
  • Anne Dierickx, Markand, 2021